خرید اکانت قانونی ps4

بازی های ps4 به صورت اکانت و دیسک موجود است برای “خرید اکانت قانونی ps4” کافی است در قسمت بازی ps4 اقدام به خرید یکی از اکانت های بازی های ps4 یا ps5 کنید بازی های ps4 call of duty و fifa و دیگر بازی هیا ps4 به صورت اکانت قانونی . اکانت ظرفیتی موجود است.

قیمت اکانت قانونی ps4

اکانت قانونی ps4 در گیم سنتر موجود است

با هک شدن کنسول پلی استیشن 4، بازار اکانت های PSN به وجود آمده و افراد زیادی با خرید اکانت های PS4 اقدام به خرید بازی می کنند. یکی از اصطلاحات رایج در این بازار قبض ظرفیت است. اما قبض ظرفیت چیست و هر ظرفیت به چه معناست؟در حساب های ظرفیت، فروشنده یک حساب کاربری را به صورت غیرقانونی و هک شده به مشتری خود به شخص دیگری می فروشد. این حساب دارای سه حالت است که به عنوان ظرفیت شناخته می شوند و هر ظرفیت دارای ویژگی هایی است.اکانت ظرفیت یک اکانتی است که باید کاملا آفلاین استفاده شود. کاربر این اکانت تحت هیچ شرایطی نمی تواند به شبکه PSN متصل شود و فقط یک بار می تواند بازی را دانلود و استفاده کند.صورت اکانت و د از آنجایی که بازی های این اکانت ها نیاز به نصب سریع دارند، بیشتر در تولید کنسول های تکراری استفاده می شوند و چون به PSN متصل نیستند، امنیت بیشتری دارند.اکانت دو ظرفیتی تمام ویژگی های یک اکانت معمولی PSN را دارد. کاربر می تواند به صورت آفلاین یا آنلاین بازی کند، حساب کاربری خود را با سایر کاربران پلی استیشن به اشتراک بگذارد و هر زمان که بخواهد بازی ها را نصب کند. اما این ظرفیت خطر قفل شدن و حتی قفل شدن بالایی دارد و هیچ تضمینی برای استفاده مداوم از آن وجود ندارد.حساب ظرفیت سه فقط به صورت آنلاین قابل استفاده است. در این صورت کاربر باید از اکانت خریداری شده به صورت آنلاین استفاده کند و نمی تواند این اکانت را با سایر کاربران به اشتراک بگذارد. اکانت های بازی های ps4 یا ps5 اگر در حین استفاده از این ظرفیت، مالک اصلی حساب آنلاین خود شوید، از سیستم خارج خواهید شد. اگر صاحب حساب اصلی آنلاین باشد، نمی توانید وارد شوید، به طور کلی خطر قفل شدن این ظرفیت نیز زیاد است و استفاده از آن توصیه نمی شود.

اکانت های ps4 برای اقرادی که نمی خواهند به اندازه ی دیسم بازی هزینه کنند بسیار مناسب است اکانت قانونی بازی ps4 را ظرفیتی خریداری کنید و از بازی با اکانت ها لذت ببرید

ااز میان تمامی کنسول های بازی موجود در بازار، پلی استیشن 4 یکی از محبوب ترین کنسول هایی است که انقلابی در این زمینه ایجاد کرده است. اما همانطور که می دانید برای استفاده از این کنسول بازی باید بازی های مورد علاقه خود را خریداری کنید. راه های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که یکی از آنها خرید بازی به صورت آنلاین و دیجیتالی است. بنابراین باید یک اکانت قانونی ps4 خریداری کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایای خرید اکانت قانونی ps4 آشنا شوید.مزایای خرید اکانت قانونی ps4 با ظهور PS4، بازیکنان با دنیای متفاوتی از بازی های دیجیتال آشنا می شوند، دنیایی که می توانند بازی های جدید و واقعی را تجربه کنند. طرفداران این کنسول بازی قدرتمند برای خرید بازی های جدید لحظه شماری می کنند. راه های مختلفی برای دسترسی سریع به این بازی ها وجود دارد. امروزه فروشگاه های متعددی وجود دارد که گیمرها و علاقه مندان به بازی های دیجیتال می توانند از آنها بازی بخرند. اما یکی از بهترین و ارزان ترین راه ها خرید آنلاین بازی است. اما برای استفاده از بازی های آنلاین باید یک اکانت قانونی ps4 خریداری کنید. چرا؟ در ادامه بیشتر متوجه خواهید شد. بازیکنان می توانند راه های مختلفی را برای استفاده از بازی های پلی استیشن 4 انتخاب کنند که یکی از آنها ارائه دیجیتالی بازی است که بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کرده است. زیرا در این صورت نیازی به خرید سی دی فیزیکی همراه با بازی نیست و از طرفی درایو سی دی رام نیز هزینه کمتری خواهد داشت. اکانت های قانونی پلی استیشن 4 به بازیکنان دارای مجوز قانونی فروخته می شود، به این معنی که طرفداران می توانند بازی ها را به صورت قانونی و با قیمتی مناسب تر از خرید سی دی بازی، برای سرگرمی خریداری کنند. البته باید در نظر داشت که قبوض بازی به چند قسمت تقسیم می شود:با خرید اکانت قانونی ps4 می توانید با پولی که می پردازید به صورت قانونی بازی مورد علاقه خود را خریداری کرده و بدون مشکل با کنسول بازی کنید.اکانت قانونی PS4 در نوع دیگری از اکانت ps4 به نام Capacity and Shared Account می توانید بازی خریداری شده را با دیگران به اشتراک بگذارید. در واقع از این طریق می توانید بازی خود را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید، می توانید هزینه کمتری نسبت به خرید یک اکانت قانونی ps4 برای خرید بازی بپردازید. اما اکانت هک شده ای که به هیچ وجه برای خرید توصیه نمی شود یکی از انواع حساب هایی است که بسیاری از فروشندگانی که خریداری می کنند مشتریان را تشویق به خرید آن می کنند. این اکانت ها در واقع اکانت های هک شده بازیکنانی هستند که هزینه بازی را پرداخت کرده اند و حالا اکانت آن ها هک شده و با قیمتی بسیار کمتر به فرد دیگری فروخته شده است. همانطور که مشخص است، این یک نوع سرقت است و جالب است بدانید که سونی ممکن است حساب بازی PS4 شما را مسدود کند. بنابراین بهترین راه خرید یک اکانت قانونی ps4 است. اگر از علاقه مندان به بازی های دیجیتال و پلی استیشن 4 هستید، به راحتی می توانید بازی های مورد نظر خود را به صورت آنلاین و دیجیتال خریداری کنید. در نظر داشته باشید که هزینه این کار کمتر از سی دی های فیزیکی است و می توانید بدون خرید با این کنسول قدرتمند بازی کنید.

خرید اکانت قانونی ps4 را از فروشنده معتبر انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید