جک دورسی

Square Inc.، شرکت خدمات مالی که توسط جک دورسی، رئیس سابق شرکت توییتر تأسیس و رهبری می‌شود، نام شرکت خود را به Block Inc تغییر می‌دهد.

این شرکت چهارشنبه گفت که این تغییر اواخر این ماه اعمال خواهد شد. نماد تیک آن SQ باقی خواهد ماند.

با کلیک کردن در اینجا، کسب و کار FOX را در حال حرکت دریافت کنید

این اقدام تنها چند روز پس از استعفای آقای دورسی از سمت مدیر اجرایی توییتر صورت گرفت. او به عنوان مدیرعامل هر دو شرکت خدمت می کرد.

اسکوئر گفت که نام جدید مشاغل مختلف آن را بهتر از نام فعلی که بیشتر با خدمات پرداخت تجاری آن مرتبط است، در بر می گیرد. با این حال، نام جدید اتفاقاً با علاقه آقای دورسی به ارزهای دیجیتال و فناوری پشت آن‌ها به نام بلاک چین همخوانی دارد.

جک دورسی، مدیرعامل توییتر برای کناره‌گیری

آقای دورسی به عنوان یکی از برجسته ترین حامیان بیت کوین ظاهر شده است و تا حدی از Square به عنوان وسیله ای برای آن استفاده کرده است. آقای دورسی در کنفرانس بیت کوین در اوایل سال جاری گفت: «فکر نمی‌کنم در طول زندگی‌ام چیز مهم‌تری وجود داشته باشد که روی آن کار کنم.

این شرکت حدود 220 میلیون دلار بیت کوین در خزانه شرکت خود نگهداری می کند. کسب و کار CashApp آن به کاربران امکان خرید و فروش بیت کوین را می دهد. در ماه آگوست، این شرکت واحد جدیدی را با هدف ایجاد یک صرافی مبتنی بر بلاک چین برای تجارت دارایی‌های کریپتو راه‌اندازی کرد.

امنیت Ticker آخرین تغییر % %
SQ SQUARE, Inc. 194.50 -13.83 -6.64%
پشتیبانی شده توسط
آقای دورسی یکی از چهار بنیانگذار توییتر بود. او در سال 2009 شرکت Square را تأسیس کرد. اولین محصول آن یک دستگاه کارت اعتباری سیار برای بازرگانان بود. در حالی که توییتر ممکن است نمایه بالاتری داشته باشد، Square با ارزش بازاری حدود 92 میلیارد دلار در مقایسه با 35 میلیارد دلاری توییتر، به شرکت ارزشمندتر تبدیل شده است.

طبق گزارش FactSet، درآمد Square برای 12 ماه منتهی به سپتامبر 537 میلیون دلار از فروش 16.7 میلیارد دلاری بود. توییتر 181 میلیون دلار از فروش 5 میلیارد دلاری در همین مدت ضرر کرد.

برای مطالعه بیشتر در مورد FOX BUSINESS اینجا را کلیک کنید

Square دومین شرکت مطرح سیلیکون ولی است که نام خود را تغییر داده است. در اواخر اکتبر، فیس‌بوک نام خود را به Meta Platforms Inc. تغییر داد و گفت که نام جدید نشان‌دهنده تمرکز آن بر محصولات و پلتفرم‌های واقعیت مجازی موسوم به “metaverse” است.

source link

دیدگاهتان را بنویسید